2

Pergantungan ini...Pada Engkau




2 Komentar:

Anonymous said...

salam.. saya rasa saya pernah baca karya awak dlm tunas cipta dis08, pacai itu cendana? kan?
kalau tidak silap.
cerpen itu mendapat review yang bagus di dalam TC.
mengikut blog awk, saya rasa awk belajar di uia ya. kalau begitu cuba awak jenguk-jenguk TC sekitar ampang. rasanya ada kedai-kedai situ jual TC. kalau kedai buku besar2 tiada jual keluaran dewan. atau lebih mudah awk boleh call bahagian khidmat pelangggan DBP dan beritahu lokasi awak supaya memudahkan awak mendapat buku TC. atau lebih mudah, langgan sahaja guna pos.

kalau awak masih di matrik uia di PJ, awak boleh ke kedai buku UM. di sana ada jual majalah DBP

Maryamnour said...

Salam. Ya, cerpen Pacai itu Cendana tulisan saya. Saya sedang buat master di UIA. Terima kasih atas infonya Ainul. Sayang, di kedai buku UIA tak jumpa majalah tu. Mgkn sya akan tanya bahgn khidmat DBP. Terima kasih sekali lagi.

Post a Comment

Back to Top